eHelpDesk: skuteczne zarządzanie zgłoszeniami

​Czy zmagasz się z wyzwaniami związanymi z organizacją i kontrolą zgłoszeń w swojej firmie? Poznaj nasze autorskie rozwiązanie eHelpDesk, czyli innowacyjne oprogramowanie do zarządzania zgłoszeniami. Usprawni ono komunikację wewnętrzną oraz usatysfakcjonuje klientów dzięki szybkiemu i efektywnemu rozwiązywaniu problemów.

Za sprawą eHelpDesk zarówno małe, jak i duże firmy mogą skutecznie poprawić jakość obsługi klienta oraz ulepszyć pracę swoich zespołów. Oferujemy również inne rozwiązania IT, między innymi przeznaczone dla konkretnych branż, takie jak oprogramowanie do zarządzania budową.

Zarządanie zgłoszeniami

Czym jest eHelpDesk?

EHelpDesk to rozwiązanie stworzone przez Petrosoft.pl, które pozwala na skuteczne zarządzanie zgłoszeniami przez automatyzację procesu rejestracji i obsługę incydentów. Zgłoszenia przyjmowane w systemie automatycznie przypisywane są do I lub II linii wsparcia, która w wygodny sposób może zarządzać danym problemem i rejestrować aktualny status prac nad rozwiązaniem.

Umowy SLA – moduł pozwala w przejrzysty sposób definiować zakresy danych usług pomiędzy klientem a usługodawcą. System na bieżąco aktualizuje i śledzi postępy wykonanych usług oraz przesyła alerty o ewentualnych naruszeniach warunków przewidzianych w umowach.

Dostępne funkcje eHelpDesk:

Dowolność przyjmowania zgłoszeń

Architektura rozwiązania pozwala na przyjmowanie zgłoszeń wieloma kanałami w tym: strony internetowej, wiadomości mail lub przez kontakt telefoniczny.

Moduł CRM

System przechowuję każdą operację, zdarzenie, czy zmiany w zasobach od chwili przyjęcia zgłoszenia po zamknięcie ticketu i rozwiązanie problemu.

Koordynacja

Użytkownik otrzymuje zaawansowane narzędzie, które na bieżąco zbiera dane dotyczące ilości zgłoszeń, czasu reakcji, czasu pracy, terminowości i formy wykonania.

Zobacz, jak działa eHelpDesk!

Zadzwoń do nas i umów się na prezentację oprogramowania. Przekonasz się, jak w twojej firmie będzie działać eHelpDesk.

zaproś nas na prezentację systemu

Co zyskujesz?

Zobacz, jak skorzystasz na oprogramowaniu eHelpDesk!

Poznaj korzyści związane z codziennym użytkowaniem eHelpDesk.

Funkcjonalny interfejs

Wygodny interfejs użytkownika
i administratora dostępny z przeglądarki lub aplikacji.

Czas

Efektywne wykorzystanie czasu osób przydzielonych do obsługi zgłoszeń.

Elastyczność

Możliwość rozciągnięcia zasobów
o dowolną ilość dostępnych serwisantów.
N

Uniknięcie błędów

Uniknięcie sytuacji powtarzających się zgłoszeń, zadań i zagubionych incydentów.

Łatwa inwentaryzacja

Ułatwienie inwentaryzacji zasobów firmowych opartych o wskazane lokalizacje.

i

Tworzenie raportów

Możliwość sporządzania raportów
i zestawień wg. dowolnych kryteriów.

eHelpDesk: nasza oferta

Klientom zapewniamy kompleksową pomoc, począwszy od wdrożenia oprogramowania, aż po fachowe doradztwo i profesjonalne wsparcie naszego zespołu specjalistów. Projektujemy oprogramowanie w taki sposób, by dzięki automatyzacji maksymalnie ułatwić zarządzanie procesami biznesowymi w twojej firmie.

Zaawansowane rozwiązania

Referencje

Gotowe realizacje eHelpDesk

eHelpDesk został wdrożony u klienta zaopatrującego rynek w wysokiej jakości komponenty do silników lotniczych.

Przemysł lotniczy

System wspomaga działania wysoko rozwiniętego przedsiębiorstwa odpowiedzialnego za dostarczenie usług logistycznych na terenie kraju.

Branża logistyczna

Wdrożenie u eksperta w technologiach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Firma zajmuje się projektowaniem innowacyjnych rozwiązań w swojej branży.

Branża telekomunikacyjna

Referencje

Gotowe realizacje LABSystem

Wprowadzanie incydentów

Lista incydentów

Baza wiedzy

Generator raportów

Definiowanie zasobów

Ustawienia godzin serwisowych

Automatyzacja incydentów

System

Interfejs

Wprowadzanie incydentów

Lista incydentów

Baza wiedzy

Generator raportów

Definiowanie zasobów

Ustawienia godzin serwisowych

Automatyzacja incydentów

Postaw na sprawne rozwiązywanie problemów!

Dzięki eHelpDesk będziesz mógł szybko i skutecznie rozwiązywać problemy zgłaszane przez klientów. Zadzwoń i złóż zamówienie!

Formularz kontaktowy

Jeśli masz pytania lub chciałbyś otrzymać więcej informacji, zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego. Nasz zespół chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości. Wypełnienie formularza kontaktowego to łatwy i szybki sposób, aby skontaktować się z nami i uzyskać wsparcie. Nie zwlekaj, wypełnij formularz już dziś i poznaj nasze rozwiązania!