Skuteczne zarządzanie zgłoszeniami

Zarządanie zgłoszeniami

Czym jest eHelpDesk?

eHelpDesk to rozwiązanie stworzone przez Petrosoft.pl, które pozwala na skuteczne zarządzanie zgłoszeniami przez automatyzację procesu rejestracji i obsługę incydentów.

Zgłoszenia przyjmowane w systemie automatycznie przypisywane są do I lub II linii wsparcia, która w wygodny sposób może zarządzać danym problemem
i rejestrować aktualny status prac nad rozwiązaniem.

Umowy SLA – moduł pozwala w przejrzysty sposób definiować zakresy danych usług pomiędzy klientem a usługodawcą. System na bieżąco aktualizuje i śledzi postępy wykonanych usług i przesyła alerty o ewentualnych naruszeniach warunków przewidzianych w umowach.

Dowolność przyjmowania zgłoszeń

Architektura rozwiązania pozwala na przyjmowanie zgłoszeń wieloma kanałami w tym: strony internetowej, wiadomości mail lub przez kontakt telefoniczny.

Moduł CRM

System przechowuję każdą operację, zdarzenie, czy zmiany w zasobach od chwili przyjęcia zgłoszenia po zamknięcie ticketu i rozwiązanie problemu.

Koordynacja

Użytkownik otrzymuje zaawansowane narzędzie, które na bieżąco zbiera dane dotyczące ilości zgłoszeń, czasu reakcji, czasu pracy, terminowości i formy wykonania.

SPRAWDŹ DZIAŁANIE eHelpDesk W TWOJEJ FIRMIE

zaproś nas na prezentację systemu

Co zyskujesz?

Korzyści

Funkcjonalny interfejs

Wygodny interfejs użytkownika
i administratora dostępny z przeglądarki lub aplikacji.

Czas

Efektywne wykorzystanie czasu osób przydzielonych do obsługi zgłoszeń.

Elastyczność

Możliwość rozciągnięcia zasobów
o dowolną ilość dostępnych serwisantów.
N

Uniknięcie błędów

Uniknięcie sytuacji powtarzających się zgłoszeń, zadań i zagubionych incydentów.

Łatwa inwentaryzacja

Ułatwienie inwentaryzacji zasobów firmowych opartych o wskazane lokalizacje.

i

Tworzenie raportów

Możliwość sporządzania raportów
i zestawień wg. dowolnych kryteriów.

Petrosoft.pl prowadzi profesjonalne doradztwo w zakresie doboru właściwego rozwiązania IT. W ramach wdrożenia otrzymujesz mentoring i wsparcie zespołu ekspertów, który posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów dla wielu branż.

Każde rozwiązanie jest tak zaprojektowanie, aby umożliwić szybkie prowadzenie biznesu przy zachowaniu maksymalnego komfortu pracy i obsługi. 

Zaawansowane rozwiązania

Referencje

Gotowe realizacje eHelpDesk

eHelpDesk został wdrożony u klienta zaopatrującego rynek w wysokiej jakości komponenty do silników lotniczych.

Przemysł lotniczy

System wspomaga działania wysoko rozwiniętego przedsiębiorstwa odpowiedzialnego za dostarczenie usług logistycznych na terenie kraju.

Branża logistyczna

Wdrożenie u eksperta w technologiach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Firma zajmuje się projektowaniem innowacyjnych rozwiązań w swojej branży.

Branża telekomunikacyjna

Referencje

Gotowe realizacje LABSystem

Wprowadzanie incydentów

Lista incydentów

Baza wiedzy

Generator raportów

Definiowanie zasobów

Ustawienia godzin serwisowych

Automatyzacja incydentów

System

Interfejs

Wprowadzanie incydentów

Lista incydentów

Baza wiedzy

Generator raportów

Definiowanie zasobów

Ustawienia godzin serwisowych

Automatyzacja incydentów

Postaw na rozwój

Zaufaj doświadczeniu, które zebraliśmy w przygotowaniu licznych projektów w wielu branżach.

Formularz kontaktowy

Interesuje Cię wycena rozwiązania?

 

Każdy nasz system jest dopasowany do indywidualnych potrzeb naszych Klientów.

Skontaktuj się z nami, a doradzimy Ci najlepsze rozwiązanie, które zoptymalizuje Twój biznes.