Skuteczne zarządzanie zgłoszeniami
Zarządanie zgłoszeniami
Czym jest eHelpDesk?
eHelpDesk to rozwiązanie stworzone przez Petrosoft.pl, które pozwala na skuteczne zarządzanie zgłoszeniami przez automatyzację procesu rejestracji i obsługę incydentów.
Zgłoszenia przyjmowane w systemie automatycznie przypisywane są do I lub II linii wsparcia, która w wygodny sposób może zarządzać danym problemem
i rejestrować aktualny status prac nad rozwiązaniem.
Umowy SLA – moduł pozwala w przejrzysty sposób definiować zakresy danych usług pomiędzy klientem a usługodawcą. System na bieżąco aktualizuje i śledzi postępy wykonanych usług i przesyła alerty o ewentualnych naruszeniach warunków przewidzianych w umowach.
Dowolność przyjmowania zgłoszeń
Architektura rozwiązania pozwala na przyjmowanie zgłoszeń wieloma kanałami w tym: strony internetowej, wiadomości mail lub przez kontakt telefoniczny.
Moduł CRM
System przechowuję każdą operację, zdarzenie, czy zmiany w zasobach od chwili przyjęcia zgłoszenia po zamknięcie ticketu i rozwiązanie problemu.
Koordynacja
Użytkownik otrzymuje zaawansowane narzędzie, które na bieżąco zbiera dane dotyczące ilości zgłoszeń, czasu reakcji, czasu pracy, terminowości i formy wykonania.
SPRAWDŹ DZIAŁANIE eHelpDesk W TWOJEJ FIRMIE
zaproś nas na prezentację systemuCo zyskujesz?
Korzyści
Funkcjonalny interfejs
Wygodny interfejs użytkownika
i administratora dostępny z przeglądarki lub aplikacji.
Czas
Efektywne wykorzystanie czasu osób przydzielonych do obsługi zgłoszeń.
Elastyczność
o dowolną ilość dostępnych serwisantów.
Uniknięcie błędów
Uniknięcie sytuacji powtarzających się zgłoszeń, zadań i zagubionych incydentów.
Łatwa inwentaryzacja
Ułatwienie inwentaryzacji zasobów firmowych opartych o wskazane lokalizacje.
Tworzenie raportów
Możliwość sporządzania raportów
i zestawień wg. dowolnych kryteriów.
Petrosoft.pl prowadzi profesjonalne doradztwo w zakresie doboru właściwego rozwiązania IT. W ramach wdrożenia otrzymujesz mentoring i wsparcie zespołu ekspertów, który posiada doświadczenie w prowadzeniu projektów dla wielu branż.
Każde rozwiązanie jest tak zaprojektowanie, aby umożliwić szybkie prowadzenie biznesu przy zachowaniu maksymalnego komfortu pracy i obsługi.
Zaawansowane rozwiązania
Referencje
Gotowe realizacje eHelpDesk
eHelpDesk został wdrożony u klienta zaopatrującego rynek w wysokiej jakości komponenty do silników lotniczych.
Przemysł lotniczy
System wspomaga działania wysoko rozwiniętego przedsiębiorstwa odpowiedzialnego za dostarczenie usług logistycznych na terenie kraju.
Branża logistyczna
Wdrożenie u eksperta w technologiach telekomunikacyjnych i teleinformatycznych. Firma zajmuje się projektowaniem innowacyjnych rozwiązań w swojej branży.
Branża telekomunikacyjna
Referencje
Gotowe realizacje LABSystem
Interfejs

Postaw na rozwój
Zaufaj doświadczeniu, które zebraliśmy w przygotowaniu licznych projektów w wielu branżach.

Formularz kontaktowy
Jeśli masz pytania lub chciałbyś otrzymać więcej informacji, zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego. Nasz zespół chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości. Wypełnienie formularza kontaktowego to łatwy i szybki sposób, aby skontaktować się z nami i uzyskać wsparcie. Nie zwlekaj, wypełnij formularz już dziś i poznaj nasze rozwiązania!