Oprogramowanie do wygodnego zarządzania relacjami z klientami

Skuteczne zarządzanie bazą klientów może okazać się sporym wyzwaniem, jeżeli Twoi pracownicy nie dysponują profesjonalnym oprogramowaniem do wygodnego zarządzania relacjami z klientami. Na szczęście już teraz możesz je u nas zamówić. Dzięki naszemu oprogramowaniu CRM będziesz mógł gromadzić informacje o klientach, analizować ich potrzeby, sprawnie planować działania marketingowe oraz monitorować wyniki sprzedaży. Potrzebujesz oprogramowania (eHelpDesk do zarządzania zgłoszeniami)? Również mamy takie rozwiązanie w naszej ofercie!

CRM

Jak pomoże Ci nasz CRM?

Utrzymanie wysokiej dynamiki biznesu oraz profesjonalne zarządzanie bazą klientów nie musi być dla Ciebie wyzwaniem. System CRM od Petrosoft.pl to autorskie rozwiązanie, które zostało stworzone w oparciu o doświadczenia i rosnące wymagania w wielu branżach.

W projektowaniu rozwiązania skupiliśmy się na maksymalnym skróceniu czasu potrzebnego w celu wprowadzenia danych. System pozwala na łatwe i szybkie wpisanie aktualnych statusów spotkań, sporządzanie notatek oraz dodawanie ważnych adnotacji.

Warto zamówić CRM do wygodnego zarządzania relacjami z klientami, ponieważ:

Szerokie możliwości

Dzięki dopracowanej konfiguracji nasz system CRM sprawdzi się w wielu branżach niezależnie od przyjętego modelu biznesowego.

Operacje handlowe

Dla każdego z kontaktów możesz rejestrować wiele różnych operacji: telefon, spotkanie, szanse sprzedaży, kosztorysy, oferty, umowy oraz ich efektywność.

Wersje CRM

Nasz system posiada wygodne wersje pozwalające na uruchomienie go w formie desktop oraz www.

Zobacz, jak działa CRM!

Nie musisz nam wierzyć na słowo! Zaproś nas na prezentację CRM, a sam się przekonasz, w jaki sposób działa nasze oprogramowanie.

zaproś nas na prezentację systemu

Co zyskujesz?

Co zyskasz kupując CRM do zarządzania relacjami z klientami?

Intuicyjna obsługa

Środowisko systemu jest łatwe do opanowania i nie sprawia trudności nawet w trakcie procesu szkolenia.

 

Wygodny dostęp

Aplikacja umożliwia działanie zarówno w biurze jak i w delegacji.

Integracje

CRM może współdziałać z dowolnym systemem ERP będącym na wyposażeniu firmy.

Wsparcie specjalistów od wdrażania CRM

Nasza usługa nie opiera się jedynie na sprzedaży oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami. Pomagamy we wdrożeniu CRM, a nasi eksperci zapewniają wsparcie i fachowe porady. Wszystko po to, żeby obsługa klientów w Twojej firmie odbyła się w sposób komfortowy.

Zaawansowane rozwiązania

System

Funkcje oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami

3

Klienci

Dowolnie definiuj i kompletuj listę klientów. Przypisuj odpowiednie firmy do konkretnych handlowców tworząc przy tym zorganizowaną listę z podziałem na opiekunów. Wraz z dodaniem firm uzupełniaj dane kontaktowe osób, działania, treści wiadomości oraz maili.

3

Działania i harmonogramy

Twórz listę działań, które przypomną Ci o stworzonych szansach oraz terminach spotkań. Poruszaj się wygodnie i filtruj działania poprzez spis, który jasno wskaże, które czynności są zakończone, przeterminowane lub zaplanowane. Określaj priorytety dla tych czynności, które powinny mieć pierwszeństwo w harmonogramie zadań działu.

Harmonogram pozwoli Ci zapełnić kalendarz wybranymi działaniami handlowymi. Możesz tam zobaczyć jak wyglądają plany zadań innych użytkowników. Prosty interfejs jest oparty wizualnie o kalendarz co pozwala na szybką obsługę i edycję.

3

Sprzedaż

Najważniejsza funkcjonalność systemu. Tutaj mamy możliwość stworzenia konkretnej szansy sprzedażowej w oparciu o wszelkie dane klienta, spotkania oraz wcześniejszy kontakt.

3

Kosztorys i oferta

System umożliwia wykonywanie kalkulacji składających się zarówno z materiałów do zakupu (możliwa integracja ze sklepami internetowymi, platformami dostawców) jak i usług własnych lub zewnętrznych. System posiada również moduł wycen, który może być obsługiwany przez wyspecjalizowane działy (np. Project Manager – wycena etapowo-godzinowa złożonego projektu) a następnie zaciągnięta do kosztorysu.

3

Obsługa zamówień

System umożliwia pełną rejestrację zamówień z ofert wraz z monitorowaniem ich realizacji zarówno po stronie kosztowej jak i przychodowej. Zamówienia do dostawców, przyjmowanie zamówień zakupowych, śledzenie numerów seryjnych, wydawanie do Klienta z obsługą protokołów odbioru.

3

Definiowanie i podgląd umów z klientami

Moduł służy do rejestracji umowy i jej parametrów do systemu po jej podpisaniu przez Klienta. Rozwiązanie daje możliwość zdefiniowania poziomów wskaźników jakości obsługi świadczonych usług (SLA – czas reakcji, czas realizacji, etc…). System daje możliwość ewidencji umów jednorazowych, ramowych, projektowych, handlowych, wieloetapowych etc. .Każda umowa może zawierać różne typy usług wraz z indywidualnymi parametrami ich realizacji.

3

Realizacja umów i rozliczanie

Moduł potrafi automatyzować i przyspieszyć proces realizacji rozliczeń umowy, a w tym generować comiesięczne „sloty” zawierające ilość faktycznie zutylizowanych godzin pracy lub usług ryczałtowych.
Godziny mogą być zaokrąglane do wskazanej wartości minimalnej np. do 20 min, 30 min lub zawsze liczone od każdej rozpoczętej godziny. System daje możliwość oznaczenia niektórych wpisów jako koszt Wykonawcy w przypadku negocjacji godzin z klientem. Przy pomocy tego modułu można generować protokoły z wykonanych usług, które następnie można przekazać klientowi wraz z fakturą.

3

Rentowność umów, analityka i integracje

System daje możliwość analizy rentowności umów. Widać w nim wszystkie koszty tj. zakupy zewnętrze, wartość zutylizowanych godzin pracy pracowników wg. wcześniej określonej stawki, koszty dojazdów i inne przypisane do umowy. Koszty te są następnie porównywane z generowanym przychodem i wyliczone jest marża na kilka możliwych sposobów.
Oprogramowanie dzięki swojej otwartej architekturze daje możliwość integracji z dowolnym systemem typu HelpDesk, Zarządzania Projektami, a także ERP.

Klienci

Dowolnie definiuj i kompletuj listę klientów. Przypisuj odpowiednie firmy do konkretnych handlowców tworząc przy tym zorganizowaną listę z podziałem na opiekunów. Wraz z dodaniem firm uzupełniaj dane kontaktowe osób, działania, treści wiadomości oraz maili.

Działania i harmonogramy

Twórz listę działań, które przypomną Ci o stworzonych szansach oraz terminach spotkań. Poruszaj się wygodnie i filtruj działania poprzez spis, który jasno wskaże, które czynności są zakończone, przeterminowane lub zaplanowane. Określaj priorytety dla tych czynności, które powinny mieć pierwszeństwo w harmonogramie zadań działu.

Harmonogram pozwoli Ci zapełnić kalendarz wybranymi działaniami handlowymi. Możesz tam zobaczyć jak wyglądają plany zadań innych użytkowników. Prosty interfejs jest oparty wizualnie o kalendarz co pozwala na szybką obsługę i edycję.

Sprzedaż

Najważniejsza funkcjonalność systemu. Tutaj mamy możliwość stworzenia konkretnej szansy sprzedażowej w oparciu o wszelkie dane klienta, spotkania oraz wcześniejszy kontakt.

k

Kosztorys i oferta

System umożliwia wykonywanie kalkulacji składających się zarówno z materiałów do zakupu (możliwa integracja ze sklepami internetowymi, platformami dostawców) jak i usług własnych czy obcych. System posiada również moduł wycen, który może być obsługiwany przez wyspecjalizowane działy (np. Project Manager – wycena etapowo-godzinowa złożonego projektu) a następnie zaciągnięta do kosztorysu.

Obsługa zamówień

System umożliwia pełną rejestrację zamówień z ofert wraz z monitorowaniem ich realizacji zarówno po stronie kosztowej jak i przychodowej. Zamówienia do dostawców, przyjmowanie zamówień zakupowych, śledzenie numerów seryjnych, wydawanie do Klienta z obsługą protokołów odbioru.

h

Definiowanie i podgląd umów z klientami

Moduł służy do rejestracji umowy i jej parametrów do systemu po jej podpisaniu przez Klienta. Rozwiązanie daje możliwość zdefiniowania poziomów wskaźników jakości obsługi świadczonych usług (SLA – czas reakcji, czas realizacji, etc…). System daje możliwość ewidencji umów jednorazowych, ramowych, projektowych, handlowych, wieloetapowych etc. .Każda umowa może zawierać różne typy usług wraz z indywidualnymi parametrami ich realizacji.

Realizacja umów i rozliczanie

Moduł potrafi automatyzować i przyspieszyć proces realizacji rozliczeń umowy, a w tym generować comiesięczne „sloty” zawierające ilość faktycznie zutylizowanych godzin pracy lub usług ryczałtowych.
Godziny mogą być zaokrąglane do wskazanej wartości minimalnej np. do 20min, 30min lub zawsze liczone od każdej rozpoczętej godziny. System daje możliwość oznaczenia niektórych wpisów jako koszt Wykonawcy w przypadku negocjacji godzin z klientem.
Przy pomocy tego modułu można generować protokoły z wykonanych usług, które następnie można przekazać klientowi wraz z fakturą.

Rentowność umów, analityka i integracje

System daje możliwość analizy rentowności umów. Widać w nim wszystkie koszty tj. zakupy zewnętrze, wartość zutylizowanych godzin pracy pracowników wg. wcześniej określonej stawki, koszty dojazdów i inne przypisane do umowy. Koszty te są następnie porównywane z generowanym przychodem i wyliczone jest marża na kilka możliwych sposobów.
Oprogramowanie dzięki swojej otwartej architekturze daje możliwość integracji z dowolnym systemem typu HelpDesk lub do Zarządzania Projektami, a także ERP.

Kosztorys i oferta

Obsługa zamówień

Realizacja umów

Rentowność umów

System

Interfejs

Kosztorys i oferta

Obsługa zamówień

Realizacja umów

Rentowność umów

Usprawnij obsługę klientów!

Usprawnij proces obsługi klientów dzięki naszemu oprogramowaniu. Zadzwoń i zapytaj o szczegóły oferty.

Formularz kontaktowy

Jeśli masz pytania lub chciałbyś otrzymać więcej informacji, zachęcamy do wypełnienia formularza kontaktowego. Nasz zespół chętnie odpowie na wszystkie Twoje pytania i rozwieje wszelkie wątpliwości. Wypełnienie formularza kontaktowego to łatwy i szybki sposób, aby skontaktować się z nami i uzyskać wsparcie. Nie zwlekaj, wypełnij formularz już dziś i poznaj nasze rozwiązania!