FreshMail.pl

Centrum Wsparcia

Dostarczamy usługę wsparcia oprogramowania, komputerów, serwerów zgodnie z standardem ITIL oraz zdefiniowanymi umowa SLA. Usługa dostępna w dni robocze w godzinach 7-17 , a dla wybranych usług w modelu 365/24.

Firma petrosoft.pl Technologie Informatyczne Sp. z o.o. prowadzi dla swoich Klientów profesjonalny serwis sprzętu komputerowego, a także zapewnia im kompleksowe wsparcie techniczne zarówno w przypadku komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń przenośnych.

Nasz zespół to wykwalifikowani pracownicy posiadający bogatą wiedzę o budowie i funkcjonowaniu nie tylko sprzętu komputerowego, lecz także różnego rodzaju systemów informatycznych oraz aplikacji wspierających funkcjonowanie przedsiębiorstw.

Aby zapewnić naszym Klientom najwyższy standard usług, uruchomiliśmy trzy, najpopularniejsze kanały komunikacji. Umożliwia nam to szybki kontakt z Klientem, a co za tym idzie – szybkie rozwiązanie problemu bądź też zapoznanie się i bezzwłoczne przyjęcie zlecenia związanego z naprawą sprzętu.

Do kontaktu z Klientami w sprawach serwisowych, a także w celu rozwiązywania napotykanych przez nich problemów technicznych został utworzony centralny ServiceDesk zgodny z ITIL, który obejmuje następujące obszary wsparcia informatycznego:

  • centralny SPOC (single point of contact) przeznaczony do rejestracji incydentów i problemów. Wykorzystujemy następujące kanały komunikacji z Klientem:
    - telefon 0801 000 778
    - poczta elektroniczna
  • I linia wsparcia uruchomiona z myślą o obsłudze incydentów serwisowych. Linia funkcjonuje w Gdańsku, Czechowicach-Dziedzicach, Jaśle oraz w Rzeszowie
  • II linia wsparcia, której zadaniem jest rozwiązywanie problemów technicznych
  • zarządzanie zmianą
  • naprawy i przeglądy techniczne sprzętu komputerowego oraz drukarek
  • pomoc obejmująca utrzymanie w ruchu oraz serwis sieci lokalnych LAN w 4 lokalizacjach w Polsce

Usługa jest wykonywana zgodnie z uzgodnionym SLA. Prowadzone wsparcie obejmuje:

  • stacje robocze
  • wybrane systemy ERP
  • elektroniczny obieg dokuemntów
  • poczta elektroniczna
  • sieci LAN
  • możemy również dostarczyć sprzęt zastępczy na okres naprawy

Nasze wdrożenia i doświadczenia to: kilka tysięcy komputerów, kilkaset drukarek, kilkadziesiąt firm, kilkadziesiąt lokalizacji w Polsce oraz wsparcie użytkowników mobilnych za pomocą narzędzi zdalnych.
Nasza wiedza i doświadczenie - to nasi klienci, którzy w modelu outsourcingowym zlecili nam te prace!

Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Google Plus
Google Plus
Google Plus

Zasubskrybuj nasz newsletter

Tak, chcę otrzymywać newsletter (możesz zrezygnować w każdej chwili).

FreshMail.pl